söndag 2 augusti 2015

Sista rycket

Jag, Prickig och Vättern
Imorgon börjar arbetet igen så idag passar vi på att hinna med så mycket som möjligt hemma.
Jag har målat alla brädor till stalltaket, känns så himla skönt.
Sommargästerna flyttade hem idag, känns redan lite tomt. Har varit mysigt att ha dem här.
Men när de åkte kunde jag fixa klart det sista i Prickigs box.
Åh så vi längtar nu.

Tomas jobbar på i garaget, min rygg är inte alls glad så jag har lite svårt att hjälpa honom vilket känns skit. Men jag få pilla på med annat som jag klarar av just nu.

Igår tog jag och Agnes en 2h lång ridtur upp i galoppbacken.
Har inte varit där på år och dar.
Det var så himla härligt och Cappe var så glad!
Idag släppte jag ned dem på stora betet och gissa om de blev lyckliga.
Cappe galopperade runt som en galning, vit och vacker.

I natt drömde jag om Prickig och att han kom hit.
Drömde hur han stod här i sin box och jag borstade honom.
Ska bli så roligt med denna resa.

Nä nu blir det lite sushi så här sista dagen på semestern, imorgon är det tillbaka i ketos (fettförbränning) som gäller igen. 

Inga kommentarer: