onsdag 12 augusti 2015

Nu är han på väg!


Strax efter 9 imorse fick jag ett mms av Emma, Prickig var på väg!
Allt hade gått jätte bra och nu väntar vi nervöst på att han skall komma fram till Sundsvall imorgon.
Undra om jag kommer kunna sova i natt..?

Herregud, att få en ny familjemedlem skapar en massa begär hos mig.
Shoppingbegär *fniss*
Jag brukar väldigt sällan handla hästprylar men nu kliar det i fingrarna.
Jag sitter och surfar på hästbutiker på nätet och tittar på prylar.


Har redan köpt ett grönt snyggt schabrak på Hööks (fatta vad snyggt det kommer bli till hans färg!), ett nytt pannband, en ryktväska, nya borstar och ett par kapsontyglar.
Emma skickar med lite av Pilgrims saker, bl.a. ett LG-Bridle. Ska bli så spännande att prova, har hört så mycket om det och Tomas blev helt kär i det (p.g.a. av utförande och kvalité).
Till detta har jag köpt ett par skänklar, kan tänka mig att de bli användbara längre fram i utbildningen.
Fortsätter gärna att rida honom bettlöst nämligen. 

Men sedan har jag även helt snöat in på en tröja på Höök som passar SÅ bra till schabraket och ett par boots som jag vill ha.
Haha, men nu får det vara stopp. Har verkligen inte några pengar att shoppa för. *smila*
Men vi är ju vana att leva på soppa, så vem vet *blink*

Imorgon är han här, vackra underbara Pilgrim!

Inga kommentarer: