lördag 3 oktober 2015

Vilken utveckling!

SÅ SNYGG!!!
Idag var vädret helt fantastiskt och Tomas var en ängel och fotade mig och Prickig.
Tyvärr visste jag inte att han skulle vara en ängel innan, för då hade jag inte haft smutsiga kläder på mig  *skrattar*

Det har hänt så sjukt mycket med Prickig på denna korta tid jag haft honom.
Han har verkligen vuxit på något sätt, på många plan.
Han har blivit rundare, fått mer muskler och framförallt hittat balansen med ryttare på ryggen.
Tycker även att han blivit lite mer vuxen.
Han är lika busig och påhittig och spelar lika ofta söt för att komma undan med hyssen, men han tar vår träning på största allvar.
Och han koncentrerar sig verkligen!

Emma sa något förra veckan, att han lägger ut öronen åt sidan när han koncentrerar sig och det stämmer verkligen!

Blev massa fina bilder idag, här kommer några!

Tränar på att följa en tänkt väg och hitta lite böjning (fokus innerbak)
Vad gör du matte? Ska vi kramas!?
Korta steget i skritt
Kolla in balansen!
Duktig kille!
Tjoho, vi gillar fart Pilis och jag *fniss*
Alltså hur bra kommer inte det här att bli då!?
Notera öronen *love*
Han gör mig så lycklig denna lilla Prick och fatta vilken stjärna han kommer bli.
Vet inte om universum kommer räcka till..!


2 kommentarer:

Emma sa...

Så fina så! :')

Tant Nordin sa...

Ja gud vad gulligt med öronen!! Han är verkligen jätteduktig <3