tisdag 13 oktober 2015

Älskade höst!


Igår när vi kom hem från jobbet skyndade jag och Tomas oss ut med Cappe för att hinna ta några bilder i det fina höstvädret innan jag skulle iväg till Alnö och hålla lektion.

Stackars Cappe låg och sov i hagen när jag kom och hämtade honom.
Efter jag satt på honom grimman lade han sig demonstrativt på sidan *asg*
Men en morot räckte som motivation för att få upp honom på fötter.

Blev många fina bilder som jag ska visa imorgon men bjuder på 3 idag.
Bara älskar första bilden!
Fatta att jag bor där, med min Tomas, mina hästar och kor!
Vackra Bandit, tror han är lite avis att han inte får följa med ut på ridturerna.


Älskar även denna bild, haha, kolla minen på Cappe.
Så himla cool, han ser verkligen ut att tycka att han är världsbäst *ler*


Är även imponerad över denna bild.
Han niger så djupt i skolhalten nu att hans haser nästan tar i marken!
Sedan kan han stå så, helt still, jätte länge.
Vilken styrka det måste krävas för det. Är sjukt imponerad.
Han komprimerar sig som jag vet inte vad, kolla bara vart min skänklar hamnar.
Så nu måste jag träna på att få en bra sits även i dessa skolhalter.
Kommer inte bli så lätt, fatta att han blir som en boll att sitta på.

Men som sagt, blev många fina bilder men de får ni vänta lite på *blink*
Det allra roligaste, som jag insåg när jag satt och tittade på dem igår, är att Cappe fått helt nya gångarter, helt sjukt!
Ni ska snart få se vad jag menar!!!
Men ni får vänta lite *blink*

1 kommentar:

Unknown sa...

Är också galet impad av bilden på Cappe i skolhalt! Vinklarna är ju bara maaaagiska! Älskar även hans halvslutna ögon, haha! <3 Avslappning deluxe verkligen!