måndag 19 oktober 2015

Fredagsmys



Kan man ha en bättre fredags kväll än så här?

I fredags fick alla hästar komma in en stund, tror det tog typ 5min sedan sov de.
Finns det något mysigare än att pyssla på i stallet medan hästarna halvsover och det är knäpptyst och allt man hör är deras andetag?
Känner mig hedra att mina pojkar låter mig pyssla med dem medan de sover och vi njuter verkligen lika mycket alla 3 av det.

Det är som om vi mediterar tillsammans, svårt att föklara men ni som upplevt det vet nog vad jag menar.
Bara vara tillsammans och njuta av varandras sällskap i full tystnad.
Det blir som om man umgås på ett djupare plan.
Tomas brukar säga att riktiga vänner kan umgås i tystnad och det stämmer så väl.
Kommer leva länge på energierna från i fredags.

Sedan kom K och vi fortsatte att pyssla med hästarna, men då var det inte längre under tystnad *blink*
Men mysigt var det! 
Blev en riktigt bra fredag som gav massor av energi. 

Inga kommentarer: