fredag 2 oktober 2015

Vad händer med mig???


Jag har världens sug efter att shoppa hästsaker.
Satt hemma igår och kollade i Hööks katalog och blev så sugen på lite nytt i garderoben.
Gärna en uppsättning med turkost och en med grönt.
Båda färgerna skulle va så snygga till Pilgrim.

Som tur är har jag inga pengar över så jag kan inte köpa en massa onödigt.

Satt även på Blocket och tittade på hästtransporter.
Vet precis vilken modell jag vill ha nu. Så nu är det bara att börja spara.
Tänk att kunna lasta in hästarna och åka till ridhus en dag i veckan.
Skulle var så nyttigt på många plan.

Märkte så tydligt på Nokke hur han blev mer världsvan av att åka iväg från gården och se saker.
Deras värld blir större och på något sätt ger det dem lugn.

Men det är ett tag kvar innan jag har någon transport och först ska vi få till vägen till hagen.
Sitter och väntar på ett lass grus nu som kommer vilken minut som helst!

Uppdateringar av bygget kommer!


Inga kommentarer: