tisdag 20 oktober 2015

Fler bilder från banan


Är så glad att Tomas tog sig tid att ta dessa foton förra veckan på mig och Cappe på nya banan.
Vi hade rätt lite tid på oss då jag skulle iväg och hålla lektion så Cappe och jag värmde inte ens upp,
utan bara testade att springa runt lite på det nya underlaget.

Och jag måste säga att han är riktigt fin för att vi "bara" springer runt.
Alltså detta är hur han själv väljer att gå nu när jag rider honom, ha har liksom fattat!
Ja ni såg ju travbilderna tidigare. 
Lycka!

Tycker han är så söt på översta bilden, ser ut som om han ler.
Han har verkligen hittat både mental och fysisk avslappning!

På torsdag bär det av till Elmia och på lördag får vi med oss Emma hem, som jag (vi) längtat!!!
Då blir det massa hästar, mys och snack hela dagarna och kvällarna.
Saknade henne så mycket då hon åkte hem sist, så ska bli så underbart att få ha henne här igen!

Då måste hon prova Cappe, så ska hon få känna vad mycket som hänt sedan sist!
Min vita Dröm!




1 kommentar:

Unknown sa...

Fantastico - ni borde flytta hit till Jerez och visa upp er på spanska ridskolan!