fredag 2 juni 2017

Lite fler bilder från dagen hos Ewa


Så nu tänkte jag att jag skulle visa lite fler bilder från dagen hos Ewa.
Bilderna på mig och Lilja har Liz Jälmbrant tagit och de två bilderna på Liljas söner har Ewa Schaeder fotat. 






Här ser ni en bild på mig och Liz när vi rider Liljas söner Gorm och Himing.
Vi var som två busiga ponnybarn *ler* 
Så himla söta pojkar. 


Idag är det fredag och ett strålande väder.
Dock lyser värmen med sin frånvaro och i natt var det köldrekord i Sundsvall sedan 60-talet med -1 grader.
Men egentligen gör det inte så mycket att det inte är varmt än för vi har en hel del att göra i trädgården och då är det skönt att det är svalt.
Igår grävde jag ned massa blommor i rabatterna och grävde om en kant på gårdsplanen och tog bort ogräs därifrån. 

Idag kommer dessutom min kompis häst och ska bo hos oss en månad.
Så himla skoj.
Han är en otroligt fin, trevlig och underbar häst.
Så det känns lyxigt att få rå om honom ett tag.

Nu har tyvärr hans ägare gjort illa foten men jag hoppas att vi hinner med lite mysiga ridturer tillsammans ändå.
Har verkligen sett fram emot det.

Inga kommentarer: