lördag 5 september 2015

Kurs på vackra Lögdö

Mia och vackra Quartzo
Nu sitter jag här hemma, nyss hemkommen efter att ha hållit kurs helad dagen på Lögdö Bruk.
En underbar dag med underbara hästar och människor.
Många nya bekantskaper vilket var mycket trevligt!

Så otroligt roligt med så många olika ekipage på olika nivåer och så många olika hästar.
Det var verkligen en perfekt blandning.
Det var Kallblodstravar, Varmblodstravare, Halvblod, Lusitano, Kallblodstravare/Connemara och Shire.
Alla var verkligen jätte duktiga!

Lögdö är en sådan magisk plats, att få hålla kurs där kan inte göra en annat än lycklig.
Idag efter lunch sken solen helt sagolikt vackert genom träden och på andra sidan den lilla tjärnen kom det fram 2 älgar.

Nu när jag kom hem slog jag upp vad Älgen säger i min bok "Djurens språk" och med älgens ord vill jag avsluta denna dag.

Älgen säger:
Här och nu har du allt. Min gåva till dig är att vara nöjd med livet. 

 

1 kommentar:

Ängel sa...

Mmm... Så bra du har det!!
Allt du vill kommer att komma till dig när tiden är inne.