söndag 27 september 2015

En tradition

Husse, Prickig och Orben
Även denna fredag gjorde Orben oss sällskap.
På dagen som är Nokkes.
Gissa vad/vem jag tror Orben är... <3
För andra fredagen i rad hade vi strålande sol och för andra fredagen i rad tog vi en härlig promenad med pojkarna.
Lika magisk som förra veckan.

Har inte visat filmen med orben från förra veckan än, men även denna dag kom den och följde oss på vår promenad.
Eftersom denna dag dessutom var Nokkes, så ger det mig vissa ledtrådar.

Min älskade Nokkis, klart han är med oss.
Kan det bli tydligare!?

Mina 3 vackra pojkar!
Denna fredag tog vi vägen förbi alla kor och båda pojkarna var så duktiga.
Prickig tittade lite extra när det var kor på båda sidor om vägen med litade fint på Husse.
Den killen är verkligen helt otrolig, han är så mjuk och jagar inte upp sig i onödan inte. 



Jag är så lycklig över vår lilla familj.
Man kan verkligen inte ha det bättre!

Inga kommentarer: