tisdag 7 oktober 2014

Knasponny

 
Haha, är han inte för skön!? Min knasponny.
 
Jag och Katarina skulle rida för någon kväll sedan.
Jag har en helt underbar uppsittningspall som jag fått av Tomas (rosa så klart) som jag alltid sitter upp ifrån.
Som vanligt gick jag runt pallen för att kliva upp på den och sedan hoppa upp på Cappe men döm om min förvåning när jag kommer runt och Cappe redan hade ställt sig på den.
 
Haha, han är så himla rolig och kreativ.
Antingen tyckte han att vi skulle byta roller eller så var matte helt enkelt för tråkig och han fick se till själv att något skoj hände.
 
Han är så himla smart och jag får kämpa för att hänga med och vara tillräckligt rolig att umgås med. Känner ibland att jag inte räcker till. Han vill så mycket.
Men vi jobbar på det.
 
Imorgon kommer det fler bilder från vår fotografering i lördags!

Inga kommentarer: