måndag 10 september 2018

Stolt!


Från och med i lördags kan jag stolt presentera mig som Certifiera Representant för Kraftskapande
Ridkonst®
Det känns som en stor ära att få detta förtroende, att få hålla undervisning för elever under Ewa Schaeders varumärke.
Jag får fortfarande nypa mig i armen för jag har inte riktigt fattat det än. 
Det hela kom som en överraskning när Ewa berättade det för alla efter mitt andra ridpass på Pilgrim under kursen.
Vilket lyckorus!

Stort tack Ewa för detta enorma förtroende <3 
Jag har fortfarande svårt att sätta ord på detta så det får bli ett kort inlägg idag.
Imorgon kommer bilder från kursen.


 

3 kommentarer:

Johanna sa...

Vilka är det som är certifierade nu? Du, Birgitta, Sandra ?

Yvonne sa...

Japp samt Katarina och Margit(Norge)

Johanna Hedstroem sa...

Ja fina Margit :) Ingen i Danmark ?