tisdag 17 april 2018

Är det vår nu?


Vilken helg!!!
Sol och varmt, så himla underbart.
Jag och Eva red på ridbanan på lördagen, man måste passa på nu innan den blir för blöt.
Jag red Pilgrim och han var så himla fin!
Vi stod länge och borstade innan vi red och det är så himla mysigt att bara stå och ryckta och prata lite strunt och njuta av tiden med hästen utan att ha det minsta bråttom.
Det känns som att tiden står still sådana gånger.

På kvällen var vi ut med vänner och åt fantastisk god middag och sedan såg vi på Al Pitcher (som är en ståuppkomiker).
När vi kom hem var klockan rätt sent men jag och Cappe tog ändå ett pass på banan.
Han var som en dröm och gick riktigt fint.
Har hänt riktigt mycket sedan vi bytte stång.
Tänkte jag skulle göra ett eget inlägg och visa all min utrustning om ni skulle vilja det.
Jag har fortfarande beslutsångest vilka två hästar jag ska rida på Birgitta-kursen alla tre är så sjukt fina just nu.
Men det är ett angenämt problem.

I helgen tittade en liten skilla upp i rabatten, så trots all snö som är kvar så känns det ändå som vår nu och det är helt underbart.
Vi har även haft de första dagarna med plusgrader dygnet runt och fortsätter det så här så borde snön snart försvinna!



Inga kommentarer: