söndag 8 mars 2015

Nu är våren här!


Oj vilken helg och vilken dag!!!
Idag har det varit 14 grader varmt och än är inte dagen slut.

Igår red jag och Nina tillsammans och Cappe gjorde den bästa piaffen någonsin.
Idag överträffade han detta och gjorde den ena finare än den andra!
Kunde ta skolgalopp ur trampet och han bara dansade fram, pumpade på med musklerna och villa bara göra mer och mer!

Jag sitter här nu alldeles tagen och har inte riktigt fattat det.





Jag är ju även PT till Katarina just nu och håller på att träna upp henne inför Vårruset.
Idag tog vi pass nummer 3 och jag höjde tempot lite.
Vi var så himla duktiga.
Skönt att kunna springa i bara tights, linne och tunn vindjacka.

Nu håller jag en tumme att detta väder håller i sig.
För nu vill jag ha barmark och lera!






1 kommentar:

lilla k sa...

Ja!! Nu kör vi för våren.
Fatt hur frän Cappe var igår ;-) Vi får fifilma er någon dag.
Jag är laddad för springtur imorgon!!! Weehii ii!!!