onsdag 4 mars 2015

Instagram


I fall ni har missat så har jag ett Instagramkonto för häst- och kobilder.
Ni hittar mig där under namnet @nannnokke
Gå gärna in och följ mig!

Igår blev det ytterligare en underbar kväll.
Vi åkte direkt efter jobbet och köpte massa virke till stallet, kom hem och hann sova 20min innan bästa C och K.
Ett snabbt ombyte och sedan begav vi oss alla ut och sprang.
Jag är just nu PT till K så att hon och jag kan springa vårruset i år och sedan ska jag få henne i sådan form att det blir tjejmilen nästa år. Men just nu är målet är att hon ska springa 5km på 30min. Ett program är framtaget och det kommer bli 3 pass denna vecka.

Efter löpträningen blev det middag och sedan bar brorzorna in allt virke och jag och K fixade stallet.
Och självklart hann vi även med en ridtur.
Båda pållarna var lite spak i bakkärran efter träningen kvällen innan så det blev mycket fokus på avslappning och takt.
Cappe var super fin, fantastiska ponny!
Landsvägen tinar fram mer och mer varje dag och snart kommer den vara så där härlig vårmjuk.
Längtar verkligen!

Inga kommentarer: