lördag 11 januari 2014

Vinter!!!


Kanske lite uppenbar rubrik men med tanke på den vinter vi haft så känns det faktiskt så jävla skönt nu med snö och 10 minusgrader ute!

Vintern som har varit fram tills nu tycker jag kan sammanfattas med bilden ovan.

Jätte varm: jag har gått runt på gården i långkalsonger och tröja, endast, varje dag!
Snor halt: is överallt! Hur kan det bli så halt!? Gaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!
Sand: Har sandat, sandat och sandat. Vill aldrig mer se sand...
Galen: Inte kunnat rida pga av isen, svurit åt regnet och mått allmänt skit. Det har resulterat i en smått galen Yvonne.

Men nu är vinter här, så jag har längtat efter den!
Idag red jag på min häst, kan ni fatta vad underbart!!! Min fina älskade häst. Åh så lycklig jag är!
Han tyckte det var lika roligt som mig och var så glad!

Nu är jag lycklig igen, allt är som det ska och imorgon får jag rida igen!!!!


1 kommentar:

Zandra sa...

haha älskar bilden! XD