söndag 12 januari 2014

Då och Nu


Tänk vad mycket som har hänt sedan jag köpte Cappe!
Första bilden ovan är från julen innan jag köpte honom. Detta var den bästa bilden utav alla som Tomas tog på oss och den ända som jag kunde visa... Och då var jag så stolt över denna bild så ni kan ju gissa hur det brukade se ut....
Den andra bilden är ur en film när jag rider Cappe i hagen förra helgen.

Det ser ju inte ens ut som samma häst! :O

Att gå tillbaka och titta på de gamla bilderna fick mig att komma ihåg hur Cappe var när jag tog hem honom. Helt otroligt vilken resa han gjort på sådan kort tid!
Han kunde ju inte ens galoppera rent och nu är det hans paradgren.

Han lär sig allt på typ 5min och vill bara ha mer och mer. Jag har svårt att häng med ibland.
Vi har fortfarande mycket kvar att jobba på men det är roligt att påminna sig om hur långt man faktiskt har kommit.

Min fina prins!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Men vilken skillnad! Roligt att se!