onsdag 22 januari 2014

Spännande!


Min lilla ponny är så sjukt fin nu!
Har ridit dressyr två kvällar i rad nu och han dansar fram. Känns så sjukt stark!

Han har hittat en helt ny takt i både skritten och traven. Han vilar på steget och har fått svikt och gung. Det är så att man inte vill sluta rida.

Han har även varit helt lugn, trygg och så mysig! Tror han landat i sitt nya hem nu, så skönt. Och det är bra det, för på lördag händer det nya spännande saker. Något helt nytt för mig. Lite nervös men tror det kommer bli jätte bra.

Jag och Katarina har fixat och förberett idag, jag har varit och hämtat ut paket på posten och varit i Birsta och handlat. 

Nu är allt klart, bara att vänta till på lördag!
Så det får ni också göra! Titta in här på lördag så ska ni få se... 


3 kommentarer:

lillsissan sa...

Men ååh!! Nu blir ju jag supernyfiken!! Måste nog ringa lilla k och försöka få ur henne vad det är för fuffens ni har för er ;-)

lillsissan sa...

Hihi hon var då hemlighetsfull men med mitt hmm...goda minne kunde jag gissa mig till vad som sker ;-) hihi

Yvonne sa...

Haha, Ja du vet ju egentligen ;-)
*fniss*