onsdag 11 januari 2017

När något förändras


Detta är Cappe.
Han är en glad, pigg, busig och kärleksfull ponny.
Han är tillgiven och öppen och visar mig sina innersta drömmar.
Han är min klippa och jag litar på honom till 100%, med honom känner jag mig alltid trygg.

Texten ovan är hur jag skulle beskriva Cappe idag.
Denna beskrivning är så långt ifrån hur det skulle ha låtit för snart 4 år sedan då jag köpte honom från ridskolan.
Förändringen är så stor och det mesta har hänt det senaste halvåret.

Emma märkte också skillnaden nu när hon var uppe.
"Han är mer öppen och vågar visas sig sårbar" sa hon och det stämmer verkligen.
Det är som om jag fått en helt ny ponny.
Den häst jag sett där inne hela tiden har verkligen blommat ut nu.

Känslan är fantastiskt och jag är så lycklig att vi gjort denna resa tillsammans.
Vi är ett team nu och vi har verkligen vågat släppa in varandra i våra liv.
Det är vårt liv nu, vi lever det tillsammans!

Inga kommentarer: