fredag 18 september 2015

Efter regn...


...kommer solsken!
Helgen börjar verkligen underbart med sol och en fantastisk promenad med pojkarna efter den av regnet mjuka vägen.
Höstens färger lyste, solen sken, det var varmt i luften och jag kände sådan lycka!!!

Båda pojkarna var jätte duktiga under promenaden och Cappe uppför sig som en ansvarsfull storebror och visar Prickig precis hur man ska göra.
Är så himla stolt över honom!

Klipaus
Jag har börjat gjort en rankinglista över vad Prickig älskar mest här i livet.
Ett är mat och nummer två är att bli kliad.
Det återstår att se om listan innehåller fler punkter *fniss*


Försökte förklara för Tomas längs vägen hur detta var balsam för min själ.
Vet inte hur väl jag lyckades men om inte annat så tycker jag bilden här ovan förmedlar det hela väldigt tydligt.
Vem kan liksom inte må bra när man får uppleva allt det här!?

Nu blir det middag med kolrotspommes och stekt fläsk.
Sedan blir det nog mys i soffan innan det blir sängdags.
Imorgon står gårdsarbete på schemat, hoppas på lika vackert väder då!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilka underbart söta randiga hovar mr. Prickig har :)