torsdag 7 januari 2016

Mål och planer för 2016


2016 ska blir året då jag investerade tid i mig själv, mina drömmar och mina mål.
Jag ska verkligen att se till att unna mig själv saker och ting och följa mitt hjärta.

För hästarna och mig själv ser målen ut som följer:

Cappe
  • Komma iväg på minst 3 kurser
  • Rida en WE-tävling
  • Befästa piaffen
  • Bli ännu bättre på att lyfta hovarna och hålla dem stilla
  • Träna mer på att kunna ligga ned på kommando
  • Befästa galoppombyterna
  • Få 2 massagebehandlingar

Prickig
  • Lära honom galoppfattningar
  • Kunna galopper på böjt spår
  • Hitta böjning och linjering i skritt och trav
  • Hitta korta steg i skritt
  • Lastträning med mål att åka iväg någonstans
  • Minst 2 träningar för instruktör 
  • Kunna rida med när Husse springer
  • Hoppa ett hinder uppsuttet
  • Få 2 massagebehandlingar

Nånn
  • Gå minst en kurs för egen utveckling
  • Hitta vad jag verkligen vill göra i mitt liv, även om det kan ta år att genomföra, men ha planen klar
  • Fotografera mer
  • Rita och måla mer
  • Komma igång att spela dragspel igen
  • Färdig ställa min ridbana och ordna en hästaktivitet här hemma på gården

Ser verkligen fram emot detta år.
Det har börjat på bästa sätt och hoppas det håller i sig så här nu.

Jag och Cappe har ju till och med redan hunnit iväg på en kurs.
Jag är så laddad, 2016 here I come!

Inga kommentarer: