fredag 16 januari 2015

Tillbakablick 2014 - april


Sol och värme och vi njöt av april.
Vi började fundera på vad vi skulle göra med gården till sommaren.
Hagar skulle byggas, garaget skulle fixas, vi skulle bygga mer i stallet, fixa gräsmattan mm mm.
Så många idéer, så mycket vi ville göra!


Cappe blev starkare och starkare, 2 månader av skrittarbete på is hade gett resultat.
Levaden började likna något och jag byggde upp några små hinder och han fullkomligen exploderade över.
Så himla häftigt.
Skritt är verkligen det bästa som finns, för allt!


ARV ordnade en träningsträff på Alnö som jag åkte på, mycket givande och gav en massa inspiration.
Roligt att få träffa likasinnade och prata häst och träning.


Sol, värme och isfritt betydde också att mina kor fick börja komma ut.
Oj så skoj de tyckte det var och oj så snälla och fina de var att gå med i grimma.
Vi hade så himla mycket skoj och min kompis Sandra kom på besök och tog så fina bilder på oss!



Under april renoverade vi också hallen i huset.
De hemska bruna och gula väggarna blev vita och en fin fondtapet kom upp på en vägg.
Har lovat före- och efterbilder och fortfarande inte fått till det.
Men lovar att se till att fixa det snart.

När jag sitter här nu och sammanfattar april så längtar jag så sjukt mycket efter våren.
Men snart är den här, snart!


Inga kommentarer: