måndag 11 januari 2021

Min sagohäst


Vi har äntligen fått snö och idag ska det komma ytterligare 22cm.
Det har hållit sig kallt med minusgrader nu i ett par veckor och jag hoppas innerligt att detta håller i sig hela vintern, för jag kan faktiskt njuta av vintern så länge det inte är is.
Att arbeta hemifrån bidrar också till att allt är så mycket enklare och jag känner inte alls av mörkret så mycket i år.

Det var så otroligt länge sedan Tomas och jag fotograferad hästarna, det har liksom inte riktigt funnits tid men nu under jullovet tog vi en dag och Tomas fotade mig och Lilja.
Lite sagoinspirerande bilder blev det och Lilja visade sin mest fotogenetiska sida.
Lilja utvecklas hela tiden och på slutet har hon tagit stora steg framåt i sin skolning.
Hon är så ljuv, så nöjd och så mjuk.
Hennes balans är otrolig, för att inte tala om hennes styrka.
Och att hon är den vackraste flicka som finns är bara en bonus!

Lägger in några bilder från fotograferingen, kommer fler längre fram.
 





Inga kommentarer: