måndag 5 november 2018

Halloween


I helgen var det Halloween.
Detta var något vi inte firade när jag var liten, utan då var det endast Allhelgonahelgen.
Men Halloween har kommit mer och mer senaste tiden och är riktigt stort nu även här i Sverige, allt för att främja konsumtionssamhället...
Så jag kom fram till det igår, att jag aldrig har halloweensminkat och klätt ut mig förut.
Så det blev premiär och jag var snabb att haka på när Steffi i stallet föreslog en halloweenfotografring.  

Haha, så himla roligt det var.
Nästa år kommer vi gå "all in" och jag har redan börjat planera.
Ska se om vi kan boka in Tomas som fotograf då så vi slipper fota varandra i våra utstyrslar.
I och för sig, vi lär väl gå "all in" på både jul, påsk och midsommar också innan det är dags för nästa Halloween.



Inga kommentarer: