fredag 31 mars 2017

Vår dag idag


Vilken otroligt fin respons jag fick på inlägget igår, wow!
Blir så himla lycklig.

Idag är det fredag och hela helgen ligger framför oss.
Idag firar dessutom jag och Tomas 17 år.
Kan ni fatta att vi varit tillsammans så länge!?
Så vi kommer gå från jobbet vid lunch idag och mötas upp på gymmet.
Träna 2 pass på rad och sedan gå och äta pizzabuffé.
Efter det blir det att gå och handla sushi inför middagen, hyra film och köpa godis.
Kommer bli en massa äta idag känner jag *fniss*

Imorgon ska jag till Bräcke och hålla lektioner.
Hoppas verkligen att vädret är på vår sida denna gång, vi har fått ställa in typ 3 gånger på rad nu.
Söndagen är helt ledig, då måste jag göra klart bokföringen för 2016 och måla lite i hallen.
Hoppas även på plusgrader så jag kan mocka mer i hagen.
I natt kom det dock snö så just nu är det helt vitt ute men misstänker att det kommer tina bort rätt snabbt.

Red Prickig igår som var jätte fin och tog en promenad med Cappe.
Byggde även ut Cappes hage och han tyckte det var spännande och bockade runt som en galning.
Tror det är en kombination av det otäcka i att det sker en förändring samtidigt som det är lite roligt. 
Hann med en massa inne också så det blev en riktigt lyckad dag.
Somnade dock i soffan efter jag tagit in hästarna och vaknade efter tolv när Tomas väckte mig. 

Hoppas ni alla får en fin fredag!
Kram

Inga kommentarer: