torsdag 4 augusti 2016

Hjälp va fort tiden går



Dagarna rusar förbi, varför är sommaren så kort!?
Redan augusti, vad hände?

Har så mycket jag vill dela med mig av här men hinner inte med mig.
Vill inte sitta vid datorn när solen strålar och vi har en massa saker på gång på gården.

Men ska verkligen se till att komma med lite uppdateringar nu. Saknar bloggen, älskar att få dela med mig till er.

Hästarna mår jätte bra!
Många har frågat om Cappe, inser att det var jätte länge sedan det kom några nya bilder på honom *skäms*
Så det lovar jag att fixa nu, men han är precis lika fin som vanligt.
Annars har hästarna det rätt lugnt.
Äter gräs och mår gott och vi rider lite lugnt nästan varje dag.
Det är rätt varmt och det är så himla skönt att ha ett stort, svalt och luftigt stall att ta in dem i på dagarna
De älskar verkligen att få komma in.

Nu ska jag iväg till mina tjejer i Knävland.
Vi sparkar igång höstens träningar med ett litet ridläger.
Kommer bli superskoj!!!

Men jag lovar ett inlägg senast lördag, då om ARena 2016.
Sedan ligger Kraftdagarna och mitt och Tomas besök hos Ewa på kö.

Kram på er i sommar värmen!

Inga kommentarer: