fredag 10 april 2015

Vårstädning

 
 

Här har det tinat helt sjukt fort de sista 2 dagarna så igår fick jag lite panik och det blev en ordentlig mockning av hagen.
Vi hjälptes åt alla stalltjejer och oj vad det gick undan!
Vi slet som små djur och fick verkligen undan en hel massa skit.

Idag kommer jag fortsätta arbetet.
Hoppas kunna bli klar med allt under helgen.

På Cappe-fronten har det verkligen hänt massor på slutet. Han blir mer och mer kärvänlig och vår relation har tagit ett till jätte kliv!
Han myser verkligen med mig nu och visar att han faktiskt tycker jag är viktig.
Känslan är obeskrivbar och gör mig så himla lycklig.

Har kunnat rid 2 pass på gårdsplanen nu och han är så himla fin.
Det som jag tycker att jag inte fått till efter vägen eller i hagen funkar klockrent nu.
Alla skolor sitter perfekt, samlingen i skritten hittar han själv och uppgångarna till trav eller tramp börjar bli riktigt bra.

Det är så himla roligt med allt nu, precis som det ska vara på våren!

Inga kommentarer: