torsdag 2 april 2015

Lite ledigt


Åh va skönt nu har vi 4 dagar ledigt!
Jag och Tomas jobbade halvdag idag, sedan gick vi och tränade och avslutade med lunch på stan. 

När vi kom hem somnade vi och sov i hela 2h! Undra om vi var lite trötta *ler*. 

Efter vi vaknat tog jag och Cappe en härlig promenad längs vägen. Liten vit var väldigt pigg och lite busig. 
Sedan longerade jag honom på Husses gräsmatta. Tur Husse gav sitt godkännande genom vardagsrumsfönstret *fniss*

Det var lite snö och knölig på gräsmattan och det blev snabbt jobbig för Cappe. Mycket bra för då kunde han få utlopp för sin energi och sedan fick han en fantastisk trav. 


När vi var klara skulle jag fixa stallet och då hittade jag en påskpresent från familjen Häggström!
Lycka! 
Ett av mina favoritgodis!!!
Jag är nog en riktig tant, gillar Twist och Gröna kulor. 


I helgen blir det middagar, träning i Ånge och en massa ridning! 
Husse har lovat Cappe minst ett löppass. Ser verkligen fram emot det, vägen är så mjuk och härlig nu. 

Hoppas det blir en underbar påsk!
Med minst ett påskägg *blink*

Inga kommentarer: