torsdag 4 december 2014

Nu nalkas helgen!


Det börjar dra ihop sig mot jul och jag längtar så efter ledigheten! 
Igår fick jag upp en bokhylla till förrådet på övervåningen och den är nu fylld med alla våra julsaker. 

Det är något speciellt med att städa och fixa i ordning saker. Älska ordning och reda och när saker har någonstans att bo. 
Helst vill jag kunna samla allt som är lika på samma ställe och få det överskådligt och nu med stort hus så är det äntligen möjligt! 

Cappe är så sjukt fin just nu. 
Vi har tränat skolskritt och samling i trav de senaste dagarna och det går så himla bra. Han börjar ge mig samma känsla som Nokke gjorde när vi arbetade och det är jag så lycklig för. 

Hade en sådan konstig dröm om Nokke här om natten. Har inte riktigt kommit på än vad den ville förmedla men det kommer nog i sin tid. Den gav i alla fall starka känslor och jag vet att de känslorna ville tala om något för mig. 
Måste ta mig tid att fundera lite på det. 

I helgen som kommer så har vi, hör och häpna, inget planerat!!!
Tjoho! 
Det betyder sovmorgon, mys i soffan, sushi, stutta runt inne i bara trosor och göra vad helst vi vill. 

Vi har haft sådan tur med att Tomas föräldrar varit här 3 helger och hjälpt oss massa på gården och förra helgen hade vi besök av fina vänner. 
Men nu ska det bli så sjukt skönt att vara själva!

Inga måsten, inget planerat att göra utan bara ta dagen som den kommer och självklart rida en hel massa!!! 
 


Inga kommentarer: