fredag 19 december 2014

Min stjärnor!


Nu får ni bänka er framför radion igen för den 26:e dec är jag, Bandit ocg Lill-Jänta med i P4s rikstäckande program Stall.

Programmet börjar kl. 10.03 och är 30min långt.
Lovar er en massa skratt och att ni kommer tycka om programmet.



Jag hade den stora förmånen igår att få komma till P4 Västernorrlands lokaler och lyssna på avsnittet, prata med de andra deltagarna och äta lite gott.

Känner mig så nöjd efteråt, det var verkligen ett jätte bra repotage!
Så roligt att mina små älsklingar få all denna uppmärksamhet, det är de verkligen värda!

Gå in på P4s sida och dela artikeln om avsnittet så att det även blir en produktion nästa år för detta underbara program! Ni hittar sidan HÄR.

Ni kan även mejla direkt till Stall på adressen stall@sverigesradio.se


Inga kommentarer: