fredag 5 december 2014

Ljust!


 
Månen har lyst så himla fint i veckan med stjärnklara nätter.
Cappes vita päls syns på långt håll där han står i hagen och ser ännu mer magisk ut.
Min vackra enhörning!
 
I helgen ska vi fprtsätta jobba på nigning och samling i traven.
Vi har hittat så många nya nycklar så det är så himla roligt att träna nu.
Vi är båda två lika fokuserade så träningen ger verkligen massor.


Igår fortsatte vi med projektet "göra gården julfin".
Ljusslingan vi köpte till flaggstången på rea förra året fick nu äntligen komma upp.
 
Efter många svordommar, en helvetes massa knutar och ett par omtag senare så satt den äntligen på plats!
Åh så fint det blev!
Sjukt nöjd. Blev precis så bra som jag trott.
 

På övervångingen i läshörnan blev det helt plötsligt extra mysigt med en ljusgran utanför balkongen.
Kommer bli glad varje morgon jag vaknar nu och kliver ut ur sovrummet och möts av denna syn.
 

Nu är det äntligen helg och jag önskar er alla en underbar sådan, se till att ta tillvara på tiden och njut av stunden och bara va i nuet, för det tänker jag göra.


Inga kommentarer: