tisdag 11 februari 2020

Nu går jag i ide


Tror jag gör som Kimbra och kryper ned i en kartong och gömmer mig.
För nu är det is överallt igen...
Inte i hagarna dock som tur är, men ridbanan har åter förvandlats till en hockeyrink.
Jag har sagt det förut och säger det igen, detta är en j*vla skitvinter!

Till helgen ska det komma nederbörd, lite osäkert om det blir i form av snö eller regn.
Men jag får väl leva på hoppet fram till dess.
Har en hel hög med nya spännande böcker som jag vill läsa, kanske ska ta tillfället i akt denna vecka och faktiskt hinna läsa en del av dem. För oj va mycket tid man har över när man inte rider.
Igår städade jag min walk-in-closet och rensade ut en hel massa gamla kläder.
Så himla skönt.
Tänk att jag har en hel garderob med bara ridkläder...
Faktiskt väldigt skönt att ha dem för sig, skilt från övriga kläder.
Men jag behöver nog inte köpa något nytt på ett tag *ler* 



Inga kommentarer: