torsdag 20 juni 2019

Stor kille!


När jag köpte Pilgrim för snart 4år sedan var han 157cm.
Sedan dess har det hänt massor.
Tänk vilken resa vi gjort och vilken otroligt fin häst han utvecklats till. 
Men jag måste säga att jag ändå blev positivt överraskad när jag mätte honom för ett par veckor sedan.
Min lilla kille har växt till hela 161cm!!!
4cm på 4år, inte illa och som Emma berättade för mig, hans föräldrar var bara 155cm.
Så han har verkligen blivit större än vi trodde.
Jag tror det är en kombination av att han vuxit men även att skolningen gjort honom högre.
Coolt!
Vem vet han kanske växer ett par centimeter till *ler*

Imorgon är det midsommarafton och det blir firande med familjen.
Ser verkligen fram emot det, bara ha det lugnt och skönt, äta gott och kanske spela lite spel.
Resten av helgen ska jag rida, fixa i trädgården och renovera badrummet på övervåningen.
Igår fick jag en förfrågan om att ev. vara med i ett tv-program.
Sjukt roligt och spännande, får se hur jag väljer att göra.
Men lite lockande är det allt.
Jag har en liten hemlig dröm om att få göra typ tv eller ha en egen stor Youtube-kanal.
Jaja, någon dag kanske, måste låta den drömmen gro lite.
Men universum är i alla fall väldigt tydlig med mig *blink*
Efter förfrågan igår hittade jag fyra fjädrar, fina tecken att få.

Inga kommentarer: