fredag 29 juni 2018

Stolt och lycklig!


Nu kan jag inte hålla mig längre och måste berätta att jag har fått den stora äran och förmånen att bli adept/beridarelev till Ewa Schaeder!

Jag har ridit för Ewa i lite mer än två år nu och jag kan inte med ord beskriva hur det känns, det är som att hitta hem.
Ewa är min mänskliga mentor, mitt bollplank och en otroligt stor källa till glädje i mitt liv.
Att få bli hennes adept känns jätte stort.
Förutom allt jag redan "får" från Ewa kommer jag nu få en än större möjlighet att ta del av hennes kunskap och vi kommer ha ett djupare samarbete. 

Jag är så otroligt glad och tacksam över att få denna möjlighet att ta del av Ewas och hennes hästars kunskap.
Detta år som redan varit så himla bra har precis blivit typ 100 gånger bättre!



Inga kommentarer: