tisdag 10 februari 2015

Ett steg närmre


Känner att jag nästan gjorde en utmaning till mig själv igår här på bloggen om att rida på Bandit snart.
Så för att öka på farten lite så provade jag att sitta på honom igår när han låg ned.

Inga problem!

Han brydde sig inte ens och tyckte det roligaste var att lukta och mysa på mina skor.
Så nu får han väl räknas som insutten *fnissar*
Han är så himla söt man all sin päls, ser ut som en panda-tjur.
Om det inte blir massa is nu till helgen så ska jag försöka sitta på honom och se till att någon fotar också.
Gjorde ett tappert försök igår kväll att fota själv när jag satt där på honom.
Hoppas ni kan se av bilden att jag faktiskt gör det, sitter på honom alltså.

Sedan red jag Cappe en sväng i hagen då resten av världen är blankis.
Riktigt fin och han verkligen bar mig på sin rygg, han kändes så himla stark.
Vi hade inget speciellt fokus utan vi red mest runt och rörde på fläsket lite utan krav.
Så mysigt.

Kanske det blir en tur i hagen ikväll också.


Inga kommentarer: