måndag 5 november 2012

Gamla bilder

Gammal bild på mig och nokkis från en dressyrtävling på THSF.

Igår fick jag äntligen fingrarna ur och gjorde en fotobock via nätet på Nokke!
Att jag kom till skott berodde nog mycket på att jag hade en rabattcheck på 40% som endast gällde fre-sön, snål som jag är...

Så igår kväll satt jag och stressade ihop en bok som jag la i varukorgen 00:24, efter 4h plockande, väljande och arrangerande..
Som tur var gällde rabaten fortfarande. Känner dock så här i efterhand att jag gärna skulle ha velat lägga än mer tid. Men nu är den gjord och bara det känns underbart härligt.
Nu måste jag bara gå och vänta en hel vecka på att den skall komma i posten...!!!

Skapandet av fotoboken gjorde att jag skrapade fram en massa gamla bilder på Nokkis, om ni vill kan jag visa dem här på bloggen.


1 kommentar:

Ängel sa...

Klart vi vill se massa Nokkis bilder!