måndag 13 augusti 2012

Fortfarande imponerad!

Jätte fin form i traven!

Är fortfarande lite i chock efter ridturen på Cappe förra veckan.
Han var verkligen helt otrolig.
Det roliga var att han hittade avspänningen så fint i traven, något Nokkis inte har lika lätt med.
Eller rättare sagt, Nokke är avspänd men då han inte är byggd på samma sätt håller han naturligt huvudet högre i fri form. Försöker verkligen få även Nokke att hitta denna form i trav och blev så paff då Cappe valde den själv.

Han hittade verkligen avslappningen, jätte duktig!

I fredags red Johanna i stallet en lektion för Annika Danielsson (AR-instruktör).
Jag och Nina satt på staketet och tittade på. Det var så inspirerande och det gick så bra för Johanna och Cheyenne.
C såg så lycklig ut!

Med all inspiration red jag sedan Nokke på plan. Å den energi Annika skapat låg kvar och den räckte för att få mig och Nokkis att dansa! Åh vad fin han var min lilla älskling!

Jag har verkligen världens finaste hästar!

Ponnygalopp!


Inga kommentarer: