tisdag 9 maj 2017

Alla hästar jag mött




Jag gillar det andliga och spirituella och har några gånger varit iväg på seanser.
Jag har egentligen bara en närstående på andra sidan så jag brukar aldrig förvänta mig att mediumet ska rikta någon uppmärksamhet mot mig.
Så gissa om jag blev förvånad på en seans när mannen vänder sig till mig först av alla.

Han tittar på mig och utbrister sedan väldigt förvånat:
"Men guuuuud va många hästar det springer här" 
Han viftar med armarna i luften som för att schasa bort dem, skingra dem. 
"Hur många hästar har du med dig egentligen!?"

Jag svara inget men tänker tyst "Alla jag någonsin mött..."

Och precis så är det, vi bär med oss alla möten vi upplevt och de spår de lämnat kvar.
För mig är hästarna viktiga, de är mina lärare. Deras kunskap är det som guidar mig i livet. 
När jag möter en ny häst kan jag använda mig av den kunskap som någon annan häst givit mig innan. 

Jag är produkten av alla hästar jag mött och alla dem bär jag med mig. 



1 kommentar:

Johanna sa...

Åh "alla hästar jag någonsin mött" starkt..... :)