tisdag 22 april 2014

Vardagens små ögonblick

Vackra Stall Nordansjö!

Jag älskar att få bilder när jag rider, när min häst gör något vackert och att precis det där rätta ögonblicket fångas på bild.
Men minst lika mycket, om inte mer, älskar jag vackra bilder från min vardag med hästarna.

Igår var min vän Sandra på besök och hon tog en massa olika bilder på mig och mina djur.
Hon lyckades verkligen fånga känslan, glädjen och lyckan som finna på Stall Nordansjö.
Så nu kommer det komma lite nya bilder på bloggen ett tag framöver.

Är så glad för dessa bilder.
Titta och njut!

Lerig ponny kommer glatt till matte i hagen!

Det finns ett område på 3x7m med lera i hela hagen och det är klart att han väljer att rulla där...
Man säger att hästar inte ska gå i lera, att det är skadligt för dem. Måste vara därför som de älskar den, precis som jag älskar socker...

På väg mot hagen.


Tomas är en perfekt Husse och en stor hjälp i stallet och med djuren.
Han lägger så mycket av sin tid för att hjälpa mig med mitt intresse, ovärderligt!!!
Han är det bästa som hänt mig <3


Haha, tävlingdjävul.
Av någon anledning hamnade Tomas och Maxine före mig och Cappe.
Det går ju inte för sig!
Sisten in i hagen är en lort!!!!
Tur jag och Cappe kan galoppera och att våran konkurrenter är lika snabba som 2 sniglar.
Så vi VANN!!!!


1 kommentar:

Johanna sa...

Visst är det underbart med en karl som kan & vill hjälpa till, som tycker om djuren :)