fredag 4 april 2014

Full fart


Nu är det full fart mot helgen som gäller!
Har en massa inplanerat, ska köpa lite blommor och blomjord och sedan plantera, lite pyssel som jag ska göra som sedan ska upp i hallen, tvätta pappas bil, äta middag med mamma och pappa, pyssla med djuren och hålla 3 lektioner. Någonstans däremellan ska jag även hinna vila lite och sitta på altanen och njuta av våren.

I helgen ska jag ha lektion med en ny tjej och hennes unghäst, ska bli jätte skoj.
Men även ha lektion med mor och dotter som har en häst tillsammans och med vilka jag har haft några lektioner nu. Dessa har på bara några få gånger gjort jätte stora framsteg, så roligt. De är verkligen jätte duktiga!

Så det blir en helg att se fram emot!
Dessutom får jag finbesök i stallet på söndag ända från Boden *längtar*
Hoppas PonnyBus är redo för att visa upp sig då.


2 kommentarer:

Irene sa...

Vad roligt med mycket att se fram emot! :)

lillsissan sa...

Var så mysigt att hälsa på er! Hoppas kunna stanna längre nästa gång! Tack för lilla uppvisningen ;-) kram