tisdag 1 april 2014

ARV träff


I lördags var det äntligen dags för en träningsträff för oss medlemmar i föreningen ARV.
Vi var på Älva gård på Alnö som hade ett fint ridhus som vi hade hyrt under förmiddagen.

Så roligt att få träffas, snacka häst och titta på när likasinnade tränar.

Det var 3 ridande ekipage med och några fotfolk.
De som red var:
Iren och Tabbe
Linnéa och Brynjar
Ulrika Planck och CC

Alla var jätte duktiga och hade väldigt olika hästar så det blev väldigt lärorikt.
På slutet fick jag rida Irens fina Tabbe, vilken häst!
Han fick mig verkligen att fokusera på mig själv och jag tog med mig några bra insikter från det passet. Den hästen skulle jag inte ha något emot att rida varje dag ;-)

Nu hoppas jag att det ordnas en till träningsträff snart.
Så fort min ridplan är färdig så ska jag se till att anordna en hemma hos mig! 



Inga kommentarer: