onsdag 5 juni 2019

Den bästa tiden


Jag älskar hösten, när luften är sval och klar och himlen känns hög.
Men denna tid på året, när det är försommar, är nog min absoluta favorit.
Allt börjar växa och är så där ljuvlig ljusgrönt, det är ljust på kvällar och nätter och man fylls av all energi som finns runt omkring än.   

Jag har haft en rätt hektiskt tid nu på slutet men det börjar äntligen lugna ner sig.
Så nu ser jag fram emot sommar och lite semester snart.

Igår kväll hade vi aw med jobbet och efter det red jag Pilgrim på banan.
Han kändes riktigt fin.
Vi är i en utvecklingsfas just nu och då kan passen bli rätt varierande.
Ibland är de mest avancerade saker jätte enkla och ibland är det jätte enkla klurigt.
Men så är det när man tar kliv framåt, därför är det extra viktigt att alltid backa tillbaka och stämma av att grunderna sitter.

Så just nu känns det extra bra att Ewa kommer just denna helg, för det är precis nu vi behöver lite extra guidning.



Annars har livet rullat på. Födelsedagsfirande, resor i jobbet, träningar, kurs uppe hos Ewa, kurs med Birgitta Järnåker och sedan var vi stalltjejer iväg och tittade på en kurs med en akademisk tränare.
Full rulle, en massa roligt men också väldigt lite ledigt eller för att vara exakt, inget ledigt alls.
Så nu är det dags att ladda batterierna lite, det ser jag fram emot.



1 kommentar:

Mizi Margueron sa...

Jag heter Åsa Afonso, jag kommer från Oslo, men jag flyttar till Skottland med min man. Jag vill dela med mig av de här goda nyheterna om mitt liv med alla och med dem som behöver hjälp i torsäktenskap / förhållande. Jag led i sex år, min man lämnade mig och fortsatte att ha en annan kvinna bara för att hans familj inte älskade mig, och eftersom jag inte kunde ge honom en baby, grät jag i sju år eftersom min man skilde mig. Jag letade efter stavningen som molnet hjälpte mig på nätet. Jag träffade så många trollkarlar. De samlade alla pengar utan att hjälpa mig, men den 3 juni 2019 såg jag ett online bidrag av en bra trollkarl med namnet Drigbinovia. Jag bestämde mig för att komma i kontakt med honom när jag kom i kontakt med honom, han berättade för mig att mitt problem hade lösts för att jag hade kontaktat honom, jag berättade för honom hela mitt problem och han lovade att hjälpa mig att återvända till min man tillbaka. Drigbinovia instruerade mig och visade mig vad jag skulle göra så jag följer alla instruktioner och gör vad han bad mig göra efter tre dagar han berättade för mig att min man kommer att ringa mig innan jag sover den dagen och ber om ursäkt. Så snart han berättade allt för mig, ringde min man mig och bad mig att ta tillbaka honom efter sex års skilsmässa. idag delar jag det här meddelandet eftersom jag vill att världen ska veta och det är ett bra jobb, och jag är också väldigt glad över att vara gravid och för er som behöver hjälp, problem med jobb eller kampanj kontakta Drigbinovia idag och lösa ditt problem här är e-post: doctorigbinovia93@gmail.com eller whatsapp honom på jag +2348144480768 Jag lovar dig att ditt problem kommer att lösas