fredag 29 november 2019

Sjukstuga


Alltså denna förkylning...
Jag är *peppar peppar* aldrig sjuk men nu har jag fått förkylningen från h*vetet.
Jag har en hemsk hosta och fulla lungorna med slem.
Jag mår lite bättre, mår skit igen, mår lite bättre och mår skit igen och så här har det fortsatt nu i 3 veckor.

Trots att jag är helt slut så har jag försökt börja pynta lite hemma inför advent.
Så vissa bitar av huset är nu jätte mysiga och på andra ställen är det fortfarande byggkaos och jätte skitigt *skrattar*
Men om jag har lite ork i helgen så ska jag försöka ta och diska alla saker som står i drivor på bänkarna så jag kan ställa tillbaka dem på sina riktiga platser.
Hoppas även kunna byta till julgardiner.

Mina hästar är så fina att det känns som om jag bara skryter om dem, men det är faktiskt precis så.
Att mitt i natten dansa runt i passage uppe på banan med Pilgrim, ja det går inte ens att försöka förklara storheten i.
Vi har fått lite snö och underlaget är helt perfekt.
Ingen is, hagarna är toppen och ridbanan tipptopp!

Imorgon ska jag till Ånge och ha lektioner och jag håller alla tummar för att det ska vara fint väder och sol men även att jag får det vädret på söndag. Det vore verkligen underbart att få vara ute i solen några timmar.

Hoppas ni alla får en fin helg!

Inga kommentarer: