onsdag 25 september 2019

De där små stunderna

Barbacka i byxor täckta med målarfärg, men vad gör det. Mitt hjärta sjunger!
Att smita iväg från bygget, att hitta små stunder att göra det min själ mest behöver.
Det är en extra guldkant i mitt liv som annars just nu består av jobb, jobb och mer jobb.
Förstå, igår åt vi färdiga köttbullar till middag. Alltså det händer ju bara inte *skrattar* 

Jag kan inte minnas en enda dag ur mitt liv där inte hästar har funnits.
Först som en dröm, sedan med ett stort engagemang på ridskolan, sedan de egna fösta hästen och efter det en helt egen hästgård och 3 egna hästar.
Drömmar går verkligen i uppfyllelse och jag lever min.
För i min dröm är hästar otroligt viktigt, i mitt verkliga liv är de än mer viktiga.
De är på riktigt!
Som Ewa säger "Häst är viktigt och på riktigt"
Och så är det faktiskt, de är mitt liv och jag inser att många kanske har svårt att förstå det, verkligen förstå.
Men det spelar ingen roll, för vet ni, jag styr mitt eget liv!
I mitt liv finns två viktiga prioriteringar; mina hästar och min familj.
Och jag är lycklig, så otroligt lycklig och rik på så många plan.

Jag fortsätter jobba på huset, jag kommer rida mitt i nätterna och jag kommer må så bra!
Och att få se vårat hus färdigt sedan, vilken känsla.
Det kommer bli som ett smycke på vår drömgård.



Inga kommentarer: