tisdag 17 september 2019

All min tid



Om ni undrar vad jag lägger all min tid på just nu och gjort till stor del under sommaren så är det detta.
Hur det blir när det är klart får ni helt enkelt se när det är färdigt.
Nu är vi inne i slutfasen och slutspurten, det betyder att jag kommer prioritera ridningen lite mindre nu några veckor. Och med lite mindre så tänker jag att mina hästar kanske kommer bli ridna 3 gånger i veckan var.
Det är lite för oss, behöver inte vara lite för någon annan i deras vardag.

Men jag prioriterar mina hästar otroligt högt och att inte få sitta på deras rygg gör att jag inte mår bra på något plan.
Igår när jag red hade jag inte ridit på FYRA dagar, det är inte bra för min själ, jag var trasig.
Men när Pilgrim bar mig på sin rygg där uppe i paddocken mitt i natten, då blev jag hel igen och så lycklig att jag nästan grät.
Utan detta, vem skulle jag då vara?
Så lycklig jag är över att få ha mina hästar, de finaste i världen!













Inga kommentarer: