lördag 2 november 2013

Det finns ingen tvivel!


Måste fortsätta på inlägget nedanför.

Hade en underbar dröm om Nokke i natt. Under hela drömmen spelades en låt i bakgrunden, det var som en fantastisk film hela upplevelsen. Har aldrig varit med om något liknade förut. Låten som spelades var Céline Dion - My Heart Will Go On.

Jag skriver nu på morgonen inlägget nedan som syftar på denna dröm.

Sedan går jag runt i köket och plockar upp flyttlådor och har radion på som spelar Melodikrysset. Utan att tänka på det börjar jag nynna och sjunga på låten från drömmen. Hinner 3 rader och sedan börjar den spelas på radion! En underbar instrumental version.

Blir så fylld av upplevelsen från drömmen, Nokkes kärlek och hans närvaro att jag blir tvungen att sätta mig på en stol ett tag.

Underbara, vackra, modiga Nokkis!
Tack för att du fortsätter ge mig sådan kärlek, tecknen kan inte vara tydligare.
Kommer alltid älska dig!!!

Inga kommentarer: