fredag 23 augusti 2013

Fler bilder från gården!

Mitt vackra hus med ett äppelträd i förgrunden
Ser du Lilla K, ett äppelträd!!! *blink*
Igår var jag och Tomas till vårt hus och träffade "nuvarande" ägare. Vi gick igenom huset, en del papper, praktiska detaljer och annat matnyttigt.

Sedan passade jag och Tomas på att gå runt på marken och planera för hagar, vägar, grillplatser etc.
Givetvis kunde jag inte låta bli att ta lite bilder så här kommer några fler och lite mer bilder på marken.

Det vackra sommarhuset!

Det är helt sjukt hur mycket mark det är!
Allt man ser på denna bild är endast 1/3 av all åker...

Vyn är överväldigande och marken är så välskött.

Det känns som om den fortsätter i all oändlighet, även på denna bild är allt "mitt".

Här står jag längst ner på åkern och blickar upp mot huset, marken fortsätter även till vänster och höger i bild.
Man förstår inte hur mycket 19ha är förrän man går runt på det.

Marken gränsar till en sjö som vi även har en del av, en liten brygga och en grillplats här är tanken.

Söta stallkatten Sigge följde med oss på hela promenaden!

Våra blivande grannar, stackars Nokkis som lider av svår koskräck *fniss*
Tur de inte syns från hagarna men annars tycker inte matte att de ser så skräckinjagande ut *blink*


Bredvid gården går en härlig sandväg upp i skogen under kraftledningsgatan, snacka om lyx att få en sådan fin ridväg direkt in på knuten!

Ni kommer nog inte komma undan en massa bilder här på bloggen från gården framöver, hoppas ni har överseende. *ler*

1 kommentar:

Lyckoprickar-anna sa...

Men wow! Vilket vackert ställe!
GRATTIS!