fredag 31 juli 2015

Vänner

Åh vad fina de är!
När Nokke gick vidare var det en del i vår familj som försvann och vi har inte riktigt varit hela sedan dess. Att sedan få träffa en individ som fyller detta tomrum trodde jag inte var möjligt.  Givetvis har Nokke sin alldeles egna plats i våra hjärtan som bara är hans, men jag tror ni förstår vad jag menar.

Går inte att beskriva hur lyckliga vi är!

Att sedan även få se Tomas bli så där häst-lycklig igen får mitt hjärta att bli så varmt.
Han och Pilgrim fann verkligen varandra och nu har han noggrant gått igenom hela Höökskatalogen och bestämt allt han behöver.

Vi har handlat ridhjälm, ridskor, och beställt ridbyxor.
Provat handskar och säkerhetsvästar och tittat på diverse tillbehör.
Så himla roligt.

Här är lite bilder på Pilgrim och Tomas från förra lördagen när vi var nere i Habo på besök och blev förälskade.
Visst är de otroligt fina ihop.
Fatta att Prickig bara är 5år och redan så klok.
Vilket otroligt jobb bästa Emma gjort med honom, jag är mållös <3



Åh va skönt, klia mer!



3 kommentarer:

Alexandra Wirgart sa...

Är så himla glad för er alla!!! Det var verkligen meningen, och man ser verkligen hur rätt det är på bilderna!

Yvonne sa...

Tack Alexandra!
Det känns så himla rätt ända in i själen <3
Nu bara längtar vi efter att han skall komma upp till oss!

Emma Carlén sa...

Jag har inte gjort nåt, han föddes klok. Han har varit min läromästare sedan han föddes. Shit vad mycket han har lärt mig, om livet, om hästar och om mig. Jag är otroligt tacksam över att jag haft denna häst i min ägo men nu är det eran tur att få njuta av denna väldigt speciella kille. Både ni och han är verkligen värda varandra. Jag är så vansinnigt glad att jag "vågade" höra av mig till dig <3