torsdag 31 maj 2012

Titta vad jag fått!

Min snygga barbackapad!

Inte helt fel att fylla år, vilket jag gjorde igår!!!!
Fick så fina presenter och en massa hästrelaterat!

Titta bara på den jätte fina barbackapaden från Barefoot som jag fick, padden finns att köpa här.
Testade den i morse när jag red Nokkis en liten sväng på plan och vi älskade den båda två!!!!
Nackdelen med att alltid rida barbacka är att vikten inte fördelas jämnt över över hästens rygg utan det blir två tryckpunkter av sittbenen. Men denna pad är utformad för att fördela ut vikten och jag kunde verkligen känna hur Nokkes rygg rörde sig helt fritt under! Hur coolt som helst!

Så jag fick sadelns fördelar samtidigt som jag kände Nokke och han mig så där som man bara gör när man rider barbacka! Ska bli spännande att prova den mer, tror det kommer bli hur bra som helst!!!



En nöjd Nokkis i morse!


Sedan fick jag även lite nya ridkläder, vilket verkligen behövdes! Snygga svarta ridbyxor och rosa ridstrumpor. Oj va jag kommer bli snygg nu.


Duktigare på att rida kommer jag också bli, för jag fick 4 fina röd koner att göra ridövningar med! Toppen!
Tänk va bra att fylla år, synd att man bara gör det en gång per år ;-)

4 kommentarer:

Irene sa...

Fina presenter! :D Haha, håller med - man borde fylla år varje dag istället!

Yvonne sa...

Ja visst borde man!!!! :D
*fniss*

Ängel sa...

Finfina presenter var det! Och gott fika fick vi oxå. Tänk Wilde trodde på riktigt att du vägt alla chokladbollar :-)

Yvonne sa...

Hi hi, ja jag hade ju gjort det oxå... :-P