torsdag 27 mars 2014

Ett halvår


Ett halvår har gått och det går fortfarande inte en dag utan att jag tänker på min bästa vän, den vackraste häst som gått på denna jord.
Jag känner en sådan tacksamhet och kärlek över att fått lära känna honom och även om saknaden är stor gläds jag över våra minnen tillsammans.

Så idag vill jag dela med mig av det mina fina vänner skrivit om Nokkis.
Kung Nokke!
Den bästa av dem alla!

Många är vi som blivit rörda av hans själ och storhet.
Älskar dig Nokkis, då, nu och tills vi möts igen!

http://ninahedblom.blogspot.se/2013/10/vem-kan-skiljas-fran-vannen-sin-utan.html

http://angelwildeandsexi.blogspot.se/2014/03/nokke-med-guldmanen.html

 
 
There's only us, there's only this
Forget regret, or life is your's to miss
No other path, no other way
No day but today
 
There's only us, only tonight
We must let go to know what's right
No other road, No other way
No day but today
 
I can't control my destiny
I trust my soul, my only goal
Is just to be
 
There's only now, there's only here
Give in to love or live in fear
No other path, No other way
No day but today
 
There's only us, There's only this
Forget regret, or life is your's to miss
No other road, no other way
No day but today




3 kommentarer:

lillsissan sa...

Guldhästen ♥

Lotta Åkesdotter sa...

Vilken undrrbar dikt. Den kopierar jag. Vem har skrivit den?

Yvonne sa...

Lotta: det är en låttext :)
Idina Menzel - No Day But Today